luni, 16 februarie 2009

Dialog foarte posibil

"Buun...am pus mana pe putere. Buuun si acuma ce facem? Pai hai sa ne punem oamenii nostri, sa-i fugarim pe ai lor si sa impartim bugetul." "Buuun...si cu promisiunile ce facem?" "Bai dar chiar esti copil? Mai crezi in Mos Gerila? Suntem oameni mari nenicule, ce Dumnezeu, ne incurcam in niste vorbe aruncate aiurea, acolo pe marginea santului?" "Aoleo, ai zis ceva de Dumnezeu? Bate-te, frate, peste gura ca nu-i a bine daca il pomenim in contextul asta in care i-am mintit." "Du-te ba de aici, chiar crezi in gogorita asta cu Dumnezeu? Sau chiar ai sa-mi spui ca tu crezi in timplarul ala rastignit pe cruce? Du-te de aici, era un sclav fraier ca alte sute de mii batuti pe cruci de romani. Halal de aia ma, erau puternici, stiau sa profite de puterea lor." "Nu mai vorbi asa ca nu-i bine sa ne legam de alea sfinte. Macar sa nu mai pomenim chestii de astea ca nu-i a bine." "Haide, fraticule, da tu chiar esti superstitios, nu cumva crezi si in fantome? Ba nene, noi suntem la putere. Da-i naibii si pe sfinti si pe popi si pe toti. Ce, popii nu fac la fel, ii pacalesc pe astia de 2000 de ani sa le umple cutia milei!" "Nu stiu, frate, cred ca nu e bine sa fim chiar asa cinici. Poate ar trebui sa tinem cont si de dreptate." "Ha, ha, ha, dreptate zici? Bai omule cine te-a adus pe tine in partid, ma? Esti slab tare, cum de-ai ajuns tu asa de sus cind nu ai nici un principiu sanatos." "Principiu zici? Pai eu am principii de asta vreau sa punem ordine in tara, sa traiasca oamenii mai bine, pai nu de asta am luat puterea?" "Fugi ma de aici, tu ori esti prost, ori numai te faci. Aha, am inteles, esti demagog... Bai, da stapinesti bine chestia asta! Ce-ar fi sa iesi tu mai des in public, ca esti credibil rau de tot, frate!" "Credibil zici? Oi fi si credibil. Luati-va naibii carnetul de partid ca eu nu ma mai murdaresc de noroi in albia voastra." "Etete, unde statea moralistul! Da' ce, ai sa-mi spui ca e pe bune si nu stiai ce inseamna politica. Du-te ba de aici, fraier ce esti. Politica e putere, ma! La ce dreacu mai ai o pusca in mina daca nu tragi cu ea? Ba, filosof de doi lei. Lasa-ne frate ca ne incurci." "Si cu legea ce o sa faceti?" "Care lege ba, legea suntem noi, ne respectam legea noastra. Ti-am zis ca bati cimpii omule, revino-ti si o sa uit ca am avut discutia asta. Poate te-au lasat nervii. Ei, ce zici?" "Zic ca n-aveti nici un Dumnezeu!" "Ei, du-te tu cu Santa Claus al tau de aici si lasa-ne sa ne facem treaba. Ai sa mori sarac ca un prost si n-o sa venim la azil sa-ti aducem placinte."

Niciun comentariu: