vineri, 23 mai 2008

"Bine, bine, da' eu cu cine votez?"

O să mai spun vreo două lucruri despre campania asta electorală. Nu ca ar fi un subiect foarte fierbinte. Dar vrînd-nevrînd eu sunt moderator la o emisiune electorală şi am facut unele mici observaţii pe parcurs. Oamenii ăştia care vin sunt, in general oameni de treaba. Vreo doi am văzut ca sunt chiar lucizi. Unul dintre ei şi-a manifestat o oarecare compasiune faţă de mine: "Cîte prostii şi minciuni auziţi cred pe aici... nu v-aţi săturat?", m-a întrebat inaintea unei emisiuni. Am tăcut diplomatic, ce era să răspund? Că da? Ar fi fost un truism. Alţii, la rîndul lor, par mai degraba victime. Prinşi în capcană, nu mai pot scăpa de mecanismul puterii şi asta se simte prin toţi porii lor. Ciţiva dintre profesorii universitari care candidează pentru CL sau CJ ascund cu greu sarcina de partid de a fi pe liste. Par indiferenţi dacă vor fi alelşi ori din siguranţa listelor, ori din faptul că s-au cam saturat să ţină discursuri electorale. Vorba lui Liviu Antonesei: alegerile astea sunt bani risipiti. Ar trebui să se ţină cont doar de sondaje, să fie puşi acolo unde vor că tot una e. Mi-e cam milă de domnul Oprea. Ce Dumnezeu caută omul ăsta care a fost rector de ditamai universitate, actual europarlamentar să apară în posturi atît de ... neacademice? Alţii par în elementul lor pentru că asta ştiu ei să facă cel mai bine, adică să fie Gică Contra sau să sară la harţă. În rest, oameni de treabă. Păcat de ei pentru că eu cred că politica ar trebui făcută de politicieni despre care ştim cu toţii că nu sunt oameni de treabă. By the way... e vreunul printre ei?

Un comentariu:

CRISTINEL DUMITRU CIOANCĂ. spunea...

spune domnule mai clar : de treaba- adica de facut treaba, treburi sau de treaba- cumsecade ?
la care te referi, nu vezi ca nu se-nscrie lumea ?
a avut dreptate comentatorul unui material de-al meu sa ma trimita la Camelia Gavrila... in campanie tre' sa afirmi adevaruri cat mai tari- nu conteaza ca sunt doar opiniile tale si eventuale posibilitati... revin !...dupa ce studiez blogg-ul cu injuraturi !